Det med småt

Levering/retur og handelsbetingelser

Det skal være nemt at og gennemskueligt at handle online. Du finder derfor alle Aubels betingelser og leverings/retur vilkår på siden her.

Levering

Levering af varer anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret Leveringstiden er 1-3 hverdage, hvis varerne er på eget lager.

For varer, som er på fjernlager, må der påberegnes en leveringstid på op til 15 hverdage. For nogle bestillingsvarer, kan der være en leveringstid på op til 20 hverdage.

Skulle der forekomme andre uforudset leverings forhindring vil Aubel naturligvis gå i dialog med kunden.

Returret

Hos Aubel kan du teste dit nye udstyr hjemme hos dig selv i 30 dage, inden du beslutter dig. Så har du god tid til at blive overbevist eller til at prøve det anlæg, du altid har drømt om.

*Eneste undtagelse fra ovenstående er produkter, som skal tages hjem på specialbestilling som er modeller der skal ikke kan ligges i kurv på sitet. Derudover in-ear høretelefoner, der af hygiejnemæssige årsager ikke tager retur, hvis plomberingen er brudt. 30 dags returret gælder heller ikke på Pickups. 

Returfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Returnering betales for købers regning.

Retur adresse

Aubel ApS
Astrids Have 7
7120 Vejle

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en beskrivelse og orientere os pr. mail. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangels regler gælder for varekøb.Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Reperation

Er uheldet ude, skal du altid kontakt Aubel, før du sender varen retur.

Hvis selve produktet viser sig at være defekt, sørger Aubel for, at det bliver repareret hurtigst muligt. Aubel hjælpe dig i forbindelse med indsendelse af defekte produkter.

Aubel anbefaler, at du gemmer papkasserne til dit nye udstyr. Hvis du senere får brug for at flytte apparaterne, er du sikker på, at de ikke bliver ridsede eller på anden måde tager skade.

Gem emballagen

Hvis du har mulighed for det, vil vi anbefale dig at gemme papkasserne til dit nye udstyr. Så er det meget bedre beskyttet, hvis du senere skal flytte eller sende det til service. Husk også at gemme kvitteringen, så du kan få repareret apparatet inden for garantien, hvis det skulle blive aktuelt. Som medlem af vores kundeklub.

Betalingsmuligheder

Hos Aubel kan du bestille dine varer online med følgende betalingsmetoder:

Dankort.
Visa Dankort.
Visa Electron.
MasterCard.
MobilePay.
Apple Pay.
JCB.
American Express.

Du kan også betale med bankoverførsel. Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Alle solgte vare på faktura er solgt med ejerforbehold til fulde beløb er indbetalt.

Alle priser på er inkl. moms. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Der opkræver ikke gebyrer.